Każdą realizację poprzedza wykonanie projektów...
Przed wykonaniem projektów kontaktujemy się ze zleceniodawcą i ustalamy szczegóły dotyczące: kształtu, kolorystyki, elementów wystających lub wklęsłych, elementów grafiki pasa, treści oraz ewentualnych logotypów do umieszczenia. Niektóre pasy posiadają personalizację, czyli podpisy własnoręczne do wykonania których potrzebne będą ich skany. Wszystkie elementy, które zleceniodawca posiada i chciałby dołączyć do projektu przesyła nam na e-mail: sklep@grawernia.pl.
Kolejnym etapem jest projektowanie. Nasza pracowania wykonuje projekt 2D wg wytycznych uzgodnionych ze zleceniodawcą. Projekt realizujemy od 2 do 5 dni roboczych w zależności od stopnia skomplikowania pomysłu. Następnie przesyłamy projekty w pliku PDF do akceptacji, zazwyczaj są to dwie lub trzy wersje (przeskalowane do formatu strony A4) na bazie których zleceniodawca wnosi poprawki. Na każdym etapie projektowania zleceniodawca może kontaktować się z przydzielonym mu grafikiem, uzgadniając wszystkie szczegóły projektu. Grafik opracowujący projekt jest do ciągłej dyspozycji, a co za tym idzie, udziela porad dotyczących projektu oraz odpowiada na Państwa pytania i sugestie. Po naniesieniu poprawek w projekcie i całkowitej akceptacji projektu przechodzimy do etapu produkcji, którego czas trwania wynosi kolejne 2 do 5 dni roboczych w zależności od złożoności projektu. Na tym etapie nie można wnosić poprawek dotyczących zmian projektu.
Po wykonaniu pasa następuje wysyłka. Każdy pas jest bardzo dobrze zabezpieczony do wysyłki, ze względu bezpieczeństwa zawsze dostarczany kurierem pod ustalony adres.
Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych realizcji: